Jak Ania radzi sobie z remontem? Pierwsza reklama Fixly w TV!

Estetyczna scenografia, wyraziste kolory oraz mieszkanie do remontu… Oto pierwsza reklama telewizyjna Fixly, która pokazuje, jak serwis pomaga w znalezieniu fachowca!

Od 9 września na ekranach telewizorów w polskich domach można natrafić na spot reklamujący serwis Fixly. Bohaterką reklamy jest przesympatyczna Ania, która potrzebuje fachowców, którzy pomogą ogarnąć jej remont mieszkania. Jak Ania sobie z tym poradziła?

Remont czy awaria to stresujące sytuacje. Zwykle każdy chce mieć je natychmiast z głowy, a pracę powierzyć komuś “z polecenia”. Na szczęście jest Fixly, gdzie łatwo i szybko znajdziemy sprawdzonego fachowca. Pokazujemy, że wszystko to, co istotne przy wyborze, czyli oceny i opinie poprzednich klientów, a także zdjęcia z realizacji prac są w jednym miejscu. Dzięki temu znalezienie fachowca nigdy nie było takie proste! – wyjaśnia Daniel Piątkowski, Marketing Manager w Fixly.

W swojej pierwszej kampanii telewizyjnej Fixly wychodzi z jasnym przekazem, pokazującym markę oraz najważniejsze aspekty działania serwisu – wybór interesującej usługi, dodanie zapytania zamiast przeglądanie ogłoszeń oraz wybór fachowca poparty ocenami od wcześniejszych klientów. A wszystko zrealizowane z artystycznym zacięciem.

Fixly jest młodą marką, potrzebującą dużego rozgłosu, żeby utrwalić się w świadomości konsumentów – mówi Paweł Janas, Creative Director w agencji GoldenSubmarine, która odpowiedzialna jest za koncepcję kreatywną spotu – To skłoniło nas do poszukania kreatywnego rozwiązania, spełniającego wymagania briefu, ale też wymykającego się nudzie reklamowej rutyny. Wzięliśmy się do pracy i tym oto sposobem powołaliśmy do życia “Świat Fixly”, pełen fachowców wykonujących rozmaite zlecenia, naprawy, remonty. Świat jak z magicznej opowieści Wesa Andersona. Wysmakowany, estetyczny, pełen symetrii, eleganckich ujęć i designerskich wnętrz.

Reżyserem 30-sekundowego klipu jest Daniel Jaroszek. Za realizacją wideo stoi dom produkcyjny One Production, natomiast za strategię mediową oraz zakup mediów odpowiada UM (grupa IPG Mediabrands).