Patryk Kowalczuk, Golden Tap

Białystok, PodlaskieOnline dzień temu
10 lat doświadczenia Firma Twoje prawa 4 lata na Fixly
4.1

19 opinii

(od 19 klientów)

O mnie

Renowacja mebli tapicerowanych , produkcja mebli tapicerowanych, panele tapicerowane.

Opinie o "Golden Tap" 19

Opinie pochodzą od osób, które nawiązały kontakt z Wykonawcą. Mogą one dotyczyć realizacji usług, przebiegu wizyty lub interakcji z Wykonawcą.

Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy skorzystali z danej usługi.’
4.1

19 opinii (od 19 klientów)

Opinie pochodzą od osób, które nawiązały kontakt z Wykonawcą. Mogą one dotyczyć realizacji usług, przebiegu wizyty lub interakcji z Wykonawcą.

Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od osób, które skorzystały z danej usługi.

Opinia z Fixly

Diana

Kleosin

Nie polecam współpracy z tym wykonawcą. Po dwóch miesiącach od przyjecia zlecenia tapicer wykonał zabudowę niezgodną z projektem, twierdząc, że zmienił zamysł ponieważ projektu nie da sie zrealizować, argumenty ktore przedstawił były bezsensowne i nielogiczne. Brak terminowosci i szacunku do klienta. Co wiecej inny tapicer którego poprosiłam o opinię, bez problemu podją sie wykonania zadania, co potwierdza, że wcześniejsze trudności były jedynie wymówką. Straciłam czas i pieniądze na zakup tkaniny która sie zmarnowała. Obecnie muszę czekać dwa tygodnie za zwrot gotówki. Odradzam współpracy.

Opinia z Fixly

Jakub

Białystok

Niestety nie polecę tego wykonawcy - w kilku słowach Pan Patryk jest nieterminowy, niesłowny oraz ciężko w ogóle z nim się skontaktować, bo nie odbiera telefonów.

Zacznę od początku - zleciłem Panu Patrykowi renowacje 6 krzeseł 20 stycznia 2025 roku.
Usługa miała polegać na zdjęciu uszkodzonego materiału z krzeseł i obiciu ich na nowo, wybranym materiałem.

Krzesła zostały odebrane 20 stycznia, zaliczka została wpłacona tego samego dnia i od tego momentu się zaczyna historia.

Pierwszy raz zadzwoniłem aby dowiedzieć się o statusie usługi 31 stycznia (piątek), oczywiście telefon nie został odebrany, natomiast wiadomość, że Pan ma poślizg otrzymałem w poniedziałek 3 lutego i zaznaczył, że krzesła będą gotowe na piątek 7 lutego.

Poślizg był tłumaczony usterką maszyny i oczekiwaniem na serwisanta, zrozumiałe, różnie bywa.

7 lutego - brak odzewu, 13 lutego kolejna wiadomość z mojej strony i znów brak kontaktu.

14 lutego po południu napisalem do Pana Patryka co z krzesłami i dostałem informację że zostało jedno krzesło do skończenia i podrzuci mi je we wtorek lub środę.
Kolejne tłumaczenie to był brak prądu na pracowni i potrzeba zmiany lokalu?

W środę 19 lutego wielokrotnie dzwoniłem do szanownego Pana i niestety nie dostałem żadnej informacji zwrotnej.

Od 20 do 24 lutego cisza, 24 lutego znowu napisalem jaka jest sytuacja, brak odzewu.
Następnego dnia (25 lutego) zażądałem zwrotu krzeseł jeśli Pan nie jest w stanie wykonać uslugi.

Na następny dzień otrzymałem informację, że Pan Patryk na wtorek 4 marca jako TERMIN OSTATECZNY podrzuci krzesła z kwotą pomniejszoną o nieterminowe wykonanie.

Oczywiście, 4 marca (wtorek) również nie dodzwoniłem się do Pana Patryka jak i nie dostałem żadnej odpowiedzi, więc ponownie zażądałem adresu pod którym mogę odebrać krzesła, niewazne w jakim one są stanie.

Na tą wiadomość odpisał mi dzień później i podał adres pod którym odbiorę w piątek 7 marca wykonane krzesła.

W piątek nie byłem w stanie odebrać krzeseł bo byłem za granicą, więc umówiłem się na odbiór w poniedziałek 10 marca, po 18 godzinie.

W poniedziałek o 15 godzinie otrzymałem telefon, że Pan Patryk nie jest zadowolony z jakości wykonania usługi i stwierdził, że lepiej będzie jak mi odda krzesła ze zdjętym materiałem.

Na miejscu zapytałem również dlaczego tak się stało jak się stało, na co odpowiedział, że na maszynie którą posiada nie jest w stanie tego dobrze zrobić - pytanie czy tego nie było można przewidzieć przy ocenie krzeseł 1.5 miesiąca wcześniej?

Tak, więc po półtorej miesiąca wykonywania usługi otrzymałem krzesła ze zdjętym materiałem, natomiast z wykonawcą ustaliliśmy, że zwrócona zostanie zaliczka plus koszt odbioru przeze mnie i jak to powiedział Pan Patryk "dorzuci coś extra" za tą sytuację.

I wydawałoby się, że to koniec, ale na przelew od Pana Patryka czekalem 11 dni.
11 marca dostałem informację, że przelew wykona dnia następnego, oczywiście nie dotrzymał słowa.

Piątek 14 marca kolejna prośba o przelew i odpowiedź od Pana Patryka, że przelew wykona tego samego dnia wieczorem.
Poniedziałek 17 marca brak przelewu, na telefon nie odpowiada.

Wtorek kolejna wiadomość prosząca o przelew, brak odpowiedzi.

Środa 19 marca dostałem informację, że Pan zrobi przelew tego samego dnia po 15.
Przelew finalnie dostałem 21 marca, tak więc cała przygoda z w/w Panem trwała 2 miesiące.

Wysokość przelewu też się wg mnie różni od ustalanego, ale Pan stwierdził, że rekompensatę za termin to jedynie by dorzucił jeśli usługa by została wykonana, natomiast fakt, że przez prawie 2 miesiące nie mieliśmy krzeseł w salonie a finalnie dostaliśmy je niezdatne do użytku wg Pana Patryka nie jest wystarczający, aby jakkolwiek to zrekompensować, no trudno.

Generalnie, w którymś momencie tej historii postanowiłem, że pojadę pod adres podany na Google, żeby odebrać te krzesła samodzielnie, oczywiście nic wspólnego z meblami tam nie ma.

Opinia z Fixly

Martyna

Białystok

Usługa wykonana perfekcyjnie, solidny i konkretny człowiek, polecam.

Usługi świadczone przez Golden Tap 5

Cennik

    Brak cennika