Jestem specjalistą IT z wieloletnim doświadczeniem w firmach. Specjalizuję się w naprawach realizowanych zdalnie, szybko, bez potrzeby straty czasu i pieniędzy na dojazdy, przy minimalnych kosztach dla klienta (przez telefon, podgląd ekranu klienta, Skype). Jeśli trzeba to realizuję też naprawy tradycyjnie. Prawda jest taka, że większość napraw/zadań da się zrealizować u klienta przez telefon i internet. Wielu "specjalistów" naciąga klientów na długotrwałe i drogie naprawy, wymagające przyjazdu lub dostarczenia sprzętu, żerując na niewiedzy klienta, oraz nie pozwalając aby klient nauczył się naprawiać sam usterki. Korzystając z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy wiem, które sprawy da się rozwiązać zdalnie i je wybieram do realizacji.
Zakres napraw:
- programy/aplikacje komputerowe, wszystkie języki programowania - smartphone, tablety, telefony z Android, iOS i inne, - komputery stacjonarne i laptopy - wszelkiego typu programy i inne oprogramowanie, - systemy Windows, Linux, Apple OSX, - serwery, - strony internetowe, - inne urządzenia,
i inne.
Wybór i wdrażanie rozwiązań IT:
- aplikacji komputerowych, - e-learningu, - webinarów, - telekonferencji - Contact/Call Center - stron internetowych,
i cały możliwy helpdesk IT na wszystkich urządzeniach.
Doradztwo w dziedzinie:
- programowania - e-learningu, - webinarów, - telekonferencji, - Contact/Call Center, - stron internetowych,
i cały możliwy helpdesk IT na wszystkich urządzeniach.