TAPICER Meblowy Polecany!
O mnie
Opinie o "TAPICER Meblowy" 409
Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy skorzystali z danej usługi.’
Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od osób, które skorzystały z danej usługi.
Nie polecam tego usługodawcy. Nie wywiązał się z umowy dotyczącej wykonania siedziska, ciągle zasłaniając się wymówkami i przekładając terminy. Wymysły o chorobach i wypadkach były tylko próbą zyskania na czasie. Pomimo naszych próśb o zwrot zaliczki, do tej pory jej nie otrzymaliśmy. Zwykłe oszustwo. Sprawa została zgłoszona do prokuratury.
Pobrana zaliczka 1100PLN (gotówka, lipiec 2024). Konieczność pomocy w zniesieniu. Oraz wniesieniu. Kanapa przywieziona we wrześniu. Praca wykonana niestarannie, na szybko-poprawki zgłoszone i przyjęte.
Pan nie wrócił. Nadal brak ukończenia usługi ponieważ mechanizm rozkładania zgubiony przez wykonawcę, chociaż była informacja SMS, że jak nie znajdzie to kupi nowy. Ciągłe przekładanie terminu - choroba w rodzinie. Podobnie jak w pozostałych opiniach wykonawca nie odbierał telefonu. Kontakt SMS.
Zaliczka niezwrócona - zaproponowałem, aby Pan odliczył koszty poniesione na wymianę materiału.
TAPICER • Wykonawca
Dzień dobry.
Panie Sebastianie rzeczywiście z powodu choroby renowacji Pana narożnika dokonał nowy pracownik i może ze rzeczywiście wymaga drobnej korekty. Proponowany termin poprawy Panu nie odpowiadał i miałem nadzieję że znajdziemy jakiś kompromis jeśli chodzi o datę . Co do mechanizmu to jestem przekonany że go zostawiłem u Pana i przypuszczam że podczas wtedy u Pana remontu został on wyrzucony . Mimo to kupiłem nowy i miałem go zamontować podczas realizacji reklamacji. Jeśli chodzi o zwrot zaliczki po odliczeniu kosztu tkaniny która Pan proponował to jest on wyższy niż ona.
Facet ukradl mi kanape! To nie jest żadna firma. To domowa prowizorka. Zlecilam tapicerowane kanapy 4,5 mies temu. Umowe mielismy na 30 dni czas realizacji. Po 30 dniach nie odebrał kanapy więc chciałam się wycofać i odebrać zaliczkę. Straszył mnie, że obowiązuje nas umowa, lecz w niej czas realizacji dawno minął. Po 3 mies odebrał kanapę jakimś rzęchem z którego pol kanapy wystawalo na zewnątrz. Teraz od 2 mies próbuje odzyskać kanapę. Nie odbiera, zrzuca połączenia. Normalnie ukradł mi kanapę. W domu mam monitoring- pomoże mi to w dochodzeniu moich praw.
TAPICER • Wykonawca
Ja świadczę usługi tapicerskie a nie transportowe, jest to naprawdę moja dobra wola , że pomagam w również w transporcie bez dodatkowych kosztów.
" Ukradł kanapę" - a po co mi ona ????
Jak napisałem Pani w wiadomości SMS kanapa zostanie do Pani dostarczona przez zewnętrzna firmę transportową , o terminie powiadomimy z odpowiednim wyprzedzeniem.