TAPICER Meblowy Polecany!

Warszawa, MazowieckieOnline około 4 godziny temu
Firma Twoje prawa 3 lata na Fixly
4.7

409 opinii

(od 183 klientów)

O mnie

Dzień dobry, chętnie podejmę się wykonania usługi.
Zapraszam do kontaktu.

Opinie o "TAPICER Meblowy" 409

Opinie pochodzą od osób, które nawiązały kontakt z Wykonawcą. Mogą one dotyczyć realizacji usług, przebiegu wizyty lub interakcji z Wykonawcą.

Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy skorzystali z danej usługi.’
4.7

409 opinii (od 183 klientów)

Opinie pochodzą od osób, które nawiązały kontakt z Wykonawcą. Mogą one dotyczyć realizacji usług, przebiegu wizyty lub interakcji z Wykonawcą.

Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od osób, które skorzystały z danej usługi.

Opinia z Fixly

Kacper

Zgorzała

Nie polecam tego usługodawcy. Nie wywiązał się z umowy dotyczącej wykonania siedziska, ciągle zasłaniając się wymówkami i przekładając terminy. Wymysły o chorobach i wypadkach były tylko próbą zyskania na czasie. Pomimo naszych próśb o zwrot zaliczki, do tej pory jej nie otrzymaliśmy. Zwykłe oszustwo. Sprawa została zgłoszona do prokuratury.

Opinia z Fixly

Sebastian

Warszawa

Pobrana zaliczka 1100PLN (gotówka, lipiec 2024). Konieczność pomocy w zniesieniu. Oraz wniesieniu. Kanapa przywieziona we wrześniu. Praca wykonana niestarannie, na szybko-poprawki zgłoszone i przyjęte.

Pan nie wrócił. Nadal brak ukończenia usługi ponieważ mechanizm rozkładania zgubiony przez wykonawcę, chociaż była informacja SMS, że jak nie znajdzie to kupi nowy. Ciągłe przekładanie terminu - choroba w rodzinie. Podobnie jak w pozostałych opiniach wykonawca nie odbierał telefonu. Kontakt SMS.
Zaliczka niezwrócona - zaproponowałem, aby Pan odliczył koszty poniesione na wymianę materiału.

TAPICER Wykonawca

Dzień dobry.
Panie Sebastianie rzeczywiście z powodu choroby renowacji Pana narożnika dokonał nowy pracownik i może ze rzeczywiście wymaga drobnej korekty. Proponowany termin poprawy Panu nie odpowiadał i miałem nadzieję że znajdziemy jakiś kompromis jeśli chodzi o datę . Co do mechanizmu to jestem przekonany że go zostawiłem u Pana i przypuszczam że podczas wtedy u Pana remontu został on wyrzucony . Mimo to kupiłem nowy i miałem go zamontować podczas realizacji reklamacji. Jeśli chodzi o zwrot zaliczki po odliczeniu kosztu tkaniny która Pan proponował to jest on wyższy niż ona.

Opinia z Fixly

Natalia

Ząbki

Facet ukradl mi kanape! To nie jest żadna firma. To domowa prowizorka. Zlecilam tapicerowane kanapy 4,5 mies temu. Umowe mielismy na 30 dni czas realizacji. Po 30 dniach nie odebrał kanapy więc chciałam się wycofać i odebrać zaliczkę. Straszył mnie, że obowiązuje nas umowa, lecz w niej czas realizacji dawno minął. Po 3 mies odebrał kanapę jakimś rzęchem z którego pol kanapy wystawalo na zewnątrz. Teraz od 2 mies próbuje odzyskać kanapę. Nie odbiera, zrzuca połączenia. Normalnie ukradł mi kanapę. W domu mam monitoring- pomoże mi to w dochodzeniu moich praw.

TAPICER Wykonawca

Ja świadczę usługi tapicerskie a nie transportowe, jest to naprawdę moja dobra wola , że pomagam w również w transporcie bez dodatkowych kosztów.
" Ukradł kanapę" - a po co mi ona ????
Jak napisałem Pani w wiadomości SMS kanapa zostanie do Pani dostarczona przez zewnętrzna firmę transportową , o terminie powiadomimy z odpowiednim wyprzedzeniem.

Usługi świadczone przez TAPICER Meblowy 7

Cennik

    Brak cennika