Marta Walendzik, CREATIVE HUB TE DWIE

Warszawa, MazowieckieOnline 9 miesięcy temu
11 lat doświadczenia Firma Twoje prawa 1 rok na Fixly

O mnie

W mediach internetowych od niemal dekady. Zaczynała w redakcji Newsweek.pl. Później odpowiedzialna m.in. za komunikację w social media całego segmentu marek premium wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska (tygodnik „Newsweek Polska”, magazyny „Forbes” i „Forbes Women”). Współzałożycielka kanału „7 metrów pod ziemią” na YouTubie, który śledzi dziś 1,2 mln internautów. Autorka cyklu o mediach społecznościowych w „Forbes Women” i była wykładowczyni przedmiotów medialnych we wrocławskim oddziale Uniwersytetu SWPS (YouTube jako narzędzie komunikacji, Redakcja internetowa). Jako Head of Social Media w Grupie naTemat odpowiadała za wizerunek i wyniki wszystkich tytułów Grupy. Prowadziła kampanie reklamowe w mediach społecznościowych dla marek takich jak: Newsweek, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Komputer Świat, Auto Świat, naTemat.pl, Mamadu czy AszDziennik. W lutym 2024 roku zasiliła szeregi MUFU Creative House jako PR & Social Media Director.

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim, marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej i pierwszą edycję kierunku digital media na warszawskim SWPS. Brała udział w licznych szkoleniach z online'u, w tym tych dotyczących wykorzystania sztucznej inteligencji w grafice, wideo i marketingu internetowym. Posiada certyfikat DIMAQ Professional Digital Marketing potwierdzający kompetencje w zakresie digital marketingu.

Klientów indywidualnych obsługuje pod szyldem TE DWIE, duetu kreatywnego stworzonego z Kingą Sabak w 2020 roku.

Opinie o "CREATIVE HUB TE DWIE "

Opinie pochodzą od osób, które nawiązały kontakt z Wykonawcą. Mogą one dotyczyć realizacji usług, przebiegu wizyty lub interakcji z Wykonawcą.

Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy skorzystali z danej usługi.’

Brak opinii.

Usługi świadczone przez CREATIVE HUB TE DWIE 53

Cennik

    Brak cennika

    Brak cennika

    Brak cennika

    Brak cennika