Łukasz Cepa
Dane firmy sprawdzone w GUS
O mnie
Dzień dobry od 6 lat prowadziłem sklep-hurtownie z akcesoriami GSM w Szczecinie - oparte o magazyn własny oraz model dropshipping.
Zebrany bagaż doświadczeń zmotywował mnie do chęci podzielenia się wiedzą, którą nabyłem przez codzienną praktykę.
Baselinker oraz Sky-Shop o który opierałem pracę zespołu stały się bardzo popularnymi systemami ułatwiającym kontrolę nad przesyłkami oraz sklepami na wielu platformach jednocześnie, znacząco ułatwia pracę oraz skraca czas, który musimy przeznaczyć na wysyłkę zamówień.
Jeśli nie jesteś pewien jak BaseLinker może pomóc twojej firmie, skontaktuj się ze mną!
Osiągnęliśmy powtarzalny poziom 500 tys. zł miesięcznego obrotu oraz 750 tysięcy obrotu w sezonie świątecznym !
Jeżeli już masz początkowe założenia, doświadczenie w prowadzeniu sklepu lub stawiasz pierwsze kroki w tym biznesie to ta oferta jest dla Ciebie.
KOMU JESTEM W STANIE POMÓC?
- KAŻDEMU, KTO CHCE ZAOSZCZĘDZIĆ CZAS DZIĘKU AUTOMATYZACJI SPRZEDAŻY
- ZAINTERESOWANYM WPROWADZENIEM SPRZEDAŻY DROPSHIPPING
- OSOBOM NA ETACIE, KTÓRE CHCĄ POSTWIĆ PIERWSZE KROKIW E-COMMERCE
- PRZEDSIĘBIORCOM PROWADZĄCYM KLASYCZNY MODEL SPRZEDAŻOWY (analogowy) I DO TEJ PORY NIE WIEDZĄ JAK ROZPOCZĄĆ SPRZEDAŻ ONLINE LUB MAJĄ OBAWY OD CZEGO ZACZĄĆ
- TYM, KTÓRZY CHCIELIBY ROZSZERZYĆ ASORTYMENT W SWOJEJ BRANŻY O NOWE HURTOWNIE ZARÓWNO W SPRZEDAŻY DROPSHIPPING JAK I KLASYCZNYM MODELEM
- KAŻDEMU, KTÓRY CHCE ROZWINĄĆ SWOJĄ SPRZEDAŻ
Męczy Cie nadzorowanie sprzedaży z paru aplikacji jednocześnie? Mam dobrą wiadomość, wszystko da się połączyć w jeden system i zautomatyzować większość powtarzalnych procesów.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży Allegro, Empik, Velomarket, Ceneo, Morele, OLX, ERLI, sklepów opartych na Shoper i Sky-Shop oraz konfiguracji i automatyzacji procesu pakowania, połączenia wszystkiego w jeden system Baselinker.
Wyniki mojej pracy są wysoko oceniane przez byłych oraz obecnych klientów.
Z moją pomocą bezpiecznie możesz rozpocząć działalność w e-commerce lub usprawniisz dotychczasową sprzedaż na platformie.
Każdy przypadek poddaje indywidualnej analizie.
Podpowiem na co zwrócić uwagę, gdzie zainwestować, aby Twój biznes był jak najbardziej optymalny.
Jestem w stanie zapewnić pełny zakres usług, które pomogą w usprawnieniu procesów pakowania paczek, wystawiania aukcji, optymalizacji pod względem trafności, jak również przyczynią się do poprawy efektów prowadzonych działać oraz zwiększenia sprzedaży.
W skrócie jestem w stanie w pełni zautomatyzować Twoją sprzedaż, błędy w procesie pakowania ograniczyć do minimum, a pakowanie paczki ograniczyć tylko i wyłącznie do spakowania produktu. Wszystkim będziesz mógł zarządzać z jednego systemu, na komputerze, laptopie bądź telefonie. Fakturę wystawisz w biegu ze smartfona, wydrukujesz dokument w biurze samemu będąc w tym momencie w trasie, z poziomu każdego urządzenia automatycznie wyślesz mail do klienta z poziomu karty produktu w pilnej sprawie, masz możliwość analizy i przeglądu swojej sprzedaży z każdego miejsca, z każdego urządzenia. W ten sposób jesteś w stanie wygospodarować sobie więcej czasu na to co najważniejsze, czyli rozwijanie Twojej sprzedaży.
Jestem praktykiem, który prowadzi własną działalność sprzedaży w Internecie oraz stacjonarnie. Nie kieruje się prywatnymi interesami w polecaniu oprogramowania danych firm.
Szczerze doradzę co działa i jakie rozwiązania warto zastosować, a co może przysporzyć problemy.
Jeśli nie jesteś pewien jak BaseLinker może pomóc twojej firmie, skontaktuj się ze mną!
Podczas konsultacji pomogę wybrać priorytety oraz zaplanować dalsze inwestycje w sklep internetowy oraz platformy marketplace.
PODSUMOWUJĄC:
Co oferuję:
1. Konta Allegro, Erli, Arena, Olx, Shopee, Ceneo, Empik, Morele
- założenie konta
- konfiguracja od podstaw
- kompletne informacje o wystawianiu i optymalizowaniu aukcji
- optymalizacja kosztów
- dodawanie marki
- AUDYT istniejącego już konta
2.BaseLinker
- konfiguracja od podstaw
- tworzenie profili dla pracowników
- integracja z hurtowniami i sklepami
- magazyn - podstawy pracy tworzenie własnego katalogu produktów i praca na nich
- stworzenie indywidualnych e-maili wysyłanych po zakupie towaru
- asystent pakowania (masowe zbieranie produktów z magazynu przy pomocy telefonu)
- dodatkowe szkolenia
- rejestracja i weryfikacja konta
- synchronizacja pomiędzy magazynami sklepów internetowych, a kontami marketplace
- tworzenie nowych produktów i ich wystawianie
- synchronizacja stanów pomiędzy sklepem, magazynem centralnym oraz aukcjami marketplace
- powiadomienia o niskim stanie produktu
- integracje z aplikacjami zewnętrznymi
- tworzenie szablonów aukcji oraz masowe wystawianie produktów z magazynu lub innego marketplace (1000 produktów w 10 minut :)
- przenoszenie i synchronizacja aukcji z Allegro na inne konto Allegro
- edycja i synchronizacja marketplace np. Shopee, Empik, Ceneo, Morele lub Erli
- import produktów z allegro do magazynu centralnego
- tworzenie produktów na podstawie istniejących aukcji Allegro (lub z innych marketplace)
- zarządzanie wszystkimi aukcjami z jednego prostego panelu - promowanie, opisy, cenniki wysyłek, parametry, ceny, ilości,
- zautomatyzowanie procesu obsługi zamówień
- automatyzacja wystawiania faktur
- automatyzacja zwrotów towarów wraz z tworzeniem korekt i zwrotami prowizji
- usprawniony proces pakowania - dokumentacja w postaci zdjęcia spakowanych produktów
- automatyczne generowanie etykiet kurierskich - InPost, DPD, DHL, GLS, FedEx i wiele innych
- system pakowania ze skanerem kodów kreskowych, ograniczenie ilości pomyłek do minimum
- automatyczne dobieranie rozmiaru kartonu na podstawie produktów z zamówienia
- historia pakowania paczki - który pracownik o której godzinie spakował zamówienie, wraz z dokumentacją w postaci zdjęcia z kamery
- powiązanie zamówienia z dyskusjami allegro oraz wiadomościami od klienta
- automatyczne otwieranie zamówienia na telefonie po kontakcie klienta przez telefon
- utworzenie wielu statusów zamówień, w zależności od potrzeb i ilości kanałów sprzedaży
- automatyczne powiadomienia e-mail lub sms, np w momencie wysłania zamówienia lub zbliżającej się płatności
- dostęp do statystyk sprzedażowych ze wszystkich podłączonych kanałów sprzedaży
3.Sklep internetowy SkyShop i Shoper
-Konfiguracja sklepów od podstaw (nawigacja po Menu, tworzenie kategorii, produktów, dodawanie metod płatności, konfiguracja kurierów itp.)
-Optymalizacja przez instalację dodatków/ dodatkowych aplikacji, dzięki którym sklep będzie bardziej atrakcyjny dla klienta
-Dodawanie produktów, edycja, promocje, masowa edycja
-Integracje z hurtowniami oraz marketplace
-Zbieranie opinii od klientów
4. Programy do obsługi czatów: RESPONSO oraz ALEASYSTENT
-konfiguracja szybkiej komunikacji z klientami z jednego miejsca dla każdego marketplace
- rozliczanie reklamacji i zwrotów nawet w ciągu 1 minuty
I wiele więcej...
Przygotowuję system do pracy oraz dostosowuję go indywidualnie pod każdego klienta.
Jeśli istnieje taka potrzeba, dodatkowo pomagam przy konfigurowaniu sklepów internetowych oraz allegro - tak aby przygotować środowiska do pracy z systemem baselinker.
Jeśli prowadzisz już biznes e-commerce lub dopiero o tym myślisz, skontaktuj się z nami, oszczędzaj czas i pieniądze!
Działam zdalnie jak również na miejscu u klienta w przypadku większych zleceń.
Możliwość współpracy długofalowej lub jednorazowego spotkania
Wystawiam FVAT.
DARMOWA 15 minutowa konsultacja !!!
Po określeniu planu działania opracowujemy przybliżony zakres prac
Koszt - 150 zł netto / 1 h konsultacji
Możliwość audytu - czas 0,5 h - 100 zł netto
Opcja opieki abonamentowa: 50 zł netto miesięcznie - 3 konsultacje telefoniczne w miesiacu.
Możliwość wizyty u klienta na terenie:
Z racji, że moje rodzinne strony to Gmina Przelewice, działam na terenie Pyrzyc, Barlinka, Lipian, Szczecina, Stargardui okolic po wcześniejszym ustaleniu szczegółów.
Koszt dojazdu do ustalenia
Połączenie zdalne wideo - dla całej Polski
Rozliczamy się na podstawie FV. Indywidualna wycena bardziej zaawansowanego wdrożenia - po konsultacji
Dodatkowo w naszym zespole mamy specjalistę od Social Mediów, jeśli tylko miałbyś potrzebę prowadzenia Facebook Fanpage - również jest taka możliwość.
Załączam dodatkowo screeny obrazujące efekty jakie możemy uzyskać - jak widzimy obrót roczny w 2023 - >6,8 mln / rok oraz kwartał świąteczny zeszłego roku - z podziałem na okresy tygodniowe - w szczycie świątecznym niemal 300 tys / per tydzień
Jest to osiągalne również dla Ciebie!
Opinie o "Łukasz Cepa"
Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy skorzystali z danej usługi.’
Brak opinii.
Usługi świadczone przez Łukasz Cepa 5
Cennik
Szkolenia i języki obce
- Wdrożenie Baselinker - 1h184,5
- Audyt e-commerce - 0,5h123
- Konfiguracja sklepu internetowego Shoper/ Sky-Shop 1h184,5
Usługi dla biznesu
- Wdrożenie Baselinker 1h184,5
- Audyt e-commerce 0,5h123 zł
- Konfiguracja sklepu internetowego Shoper / Sky-shop 1h184,5