• pełna diagnostyka komputerowa • kasowanie błędów • odczyt kodów błędów wraz z pełnym ich opisem • kodowania, adaptacje, kalibracje • resetowanie inspekcji serwisowej / olejowej / kontrolnej / hamulcowej • wypalanie DPF (Regeneracja filtra cząstek stałych) • podgląd parametrów podczas pracy silnika • wykonanie testów elementów wykonawczych • programowanie nowego akumulatora • pomiary pracy akumulatora / alternatora /regulatora • pomiar powłoki lakierniczej • awaryjny rozruch samochodu po awarii alternatora lub akumulatora Diagnostyka Komputerowa: • pełna diagnostyka każdej marki samochodu osobowego, dostawczego, lub busa • diagnostyka silnika • diagnostyka turbiny • diagnostyka automatycznych skrzyń biegów • diagnostyka elektrycznego hamulca postojowego EBS • diagnoza elektrycznego układu wspomagania EPS • diagnoza układu ABS • diagnoza poduszek powietrznych AIRBAG • diagnostyka oświetlenia oraz xenonów • diagnostyka modułu siedzeń • diagnostyka tempomatu • diagnostyka zawieszenia • diagnostyka, telewizora, radia, nawigacji • diagnostyka modułu komfortu • diagnostyka immobilizera • diagnostyka wskaźników • diagnostyka elektroniki centralnej • diagnostyka elektrycznego wspomagania kierownicy • diagnoza aktywnego układu kierowniczego • diagnostyka modułu bezpieczeństwa • diagnoza systemu automatycznego podnoszenia tylnej klapy (bagażnika) …oraz wiele innych usług, wraz z pomocą w wyeliminowaniu błędu lub kasowaniu, czy też naprawą na miejscu. Trzecia zakładka
WYPALANIE REGENERACJA DPF Każdy samochód, wyposażony w silnik wysokoprężny (diesla), wyprodukowany po 2002 roku powinien posiadać zaawansowany system oczyszczania spalin, zawierający filtr cząstek stałych zwany DPF. W wyniku spalania paliwa w jednostkach diesla powstają niezwykle niebezpieczne dla środowiska naturalnego związki chemiczne.
Zadaniem DPF jest przefiltrowanie spalin oraz zatrzymanie i dopalenie cząstek stałych wewnątrz filtra. W tłumiku znajduje się ceramiczny wkład, który wyłapuje a następnie pod wpływem wysokiej temperatury dopala stałe cząstki w środku. Efektem tych działań jest gromadzenie się resztek sadzy czy popiołów. W wyniku tego Filtr DPF zapełnia się, a jego sprawność w przypadku samochodów osobowych określona jest na 100 do 200 tys km.
Jeżeli samochód pokonuje głównie krótkie odcinki, nie jest użytkowany w dłuższych trasach przy wyższych prędkościach, DPF nie ma kiedy uzyskać odpowiedniej temperatury do samoczynnego wypalenia cząstek stałych. Zaczynają one się gromadzić wewnątrz filtra, powodując jego zapchanie, które skutkuje utratą mocy dynamiki, kopceniem, wejście samochodu w tryb awaryjny. W takim przypadku potrzebne jest wymuszone komputerowe wypalenie filtra DPF.
Objawy zapchanego, lub nie wypalonego filtra DPF :
• pojawienie się komunikatu lub błędu wydechu na desce rozdzielczej auta • pojawienie się błędu, kontrolki silnika CHCECK ENGINE • pojawienie się błędu, kontrolki DPF (Czasem jednak ze względu na usterki czujników, tych komunikatów czy kontrolek może zabraknąć)
• przejście samochodu w tryb awaryjny • utrata mocy, brak dynamiki, kłopoty z przyśpieszeniem • tryb awaryjny turbiny • podwyższenie obrotów na biegu jałowym • pływające obroty, nagłe skoki obrotomierza podczas jazdy • opóźniona, „niechętna” reakcja na pedał gazu • kopcenie (kolor szaro - niebieskawy, lub ciemny) • zwiększone spalanie • samoistne podwyższenie się poziomu oleju
Jeśli zaobserwujesz te objawy, powiąż je z koniecznością wypalenia DPF, gdyż ilość sadzy nagromadzona w jego wnętrzu przewyższa możliwości filtracyjne urządzenia.
Opinie o "DIAGNOSTYKA & DPF I KRAKÓW" 418
Opinie pochodzą od osób, które nawiązały kontakt z Wykonawcą. Mogą one dotyczyć realizacji usług, przebiegu wizyty lub interakcji z Wykonawcą.
Fixly nie weryfikuje czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy skorzystali z danej usługi.’