Co robimy w związku z problemem 5/5?
Pod koniec stycznia pisałem w sprawie problemu znikających zleceń, tzw. 5/5. Dziś piszę, żebyś wiedział co zrobiliśmy, by poprawić sytuację.
Po pierwsze, postanowiliśmy mocniej zainwestować w marketing. Dlaczego? Więcej użytkowników na Fixly to więcej zleceń, które będziesz mógł zdobyć. Wzrost zapytań od użytkowników będzie stopniowy, ale znaczny. Już w połowie roku planujemy przyciągnąć na Fixly nawet dwa razy więcej użytkowników niż obecnie.
Po drugie, zmieniamy ustawienia serwisu tak, by szansy na zlecenie nie odbierali Ci wykonawcy z drugiego końca kraju. Konkurencja? Tak, ale tylko z wykonawcami, którzy tak jak Ty są w stanie dojechać do klienta i wykonać usługę. Dzięki tej zmianie wzrosną Twoje szanse na kontakt i zdobycie kolejnego zlecenia.
Dodatkowo postanowiliśmy wyróżnić wykonawców, którzy na Fixly wykonują świetną robotę. Użytkownicy cenią fachowców, którzy realizują kolejne zlecenia i zdobywają dobre oceny w serwisie. Wiemy, że klientowi więcej satysfakcji da współpraca z Tobą niż z wykonawcą, który wysyła mnóstwo ofert, ale nie realizuje żadnych zleceń. Dlatego im więcej opinii będziesz zdobywać – tym więcej zapytań od użytkowników będziesz dostawać.
Jeśli nie zdobyłeś jeszcze żadnych gwiazdek – nic straconego! Pamiętaj, że o ocenę możesz poprosić też swoich dotychczasowych klientów, także tych spoza Fixly. Napisz do mojego zespołu na adres kontakt@fixly.pl – podpowiemy Ci jak zdobyć “gwiazdki”. Jeśli przed 1 marca zdobędziesz co najmniej 3 oceny i średnią ocen powyżej 4,5, przez kolejny miesiąc wszystkie Twoje oferty wyróżnimy jako “Polecane!”, a Twoje szanse na zdobycie dobrych zleceń będą jeszcze większe!
Życzę Ci wielu pięciogwiazdkowych zleceń!
Jacek Kaczmarek
Zespół Obsługi Użytkownika
fixly.pl