Dlaczego nie mogę wysłać oferty? Problem 5/5

Dostajesz kolejne powiadomienie z Fixly, klikasz by odpowiedzieć, a w rezultacie dostajesz informację o niedostępności zlecenia? Wielu wykonawców skarży się na tzw. problem 5/5 – zleceń, które szybko otrzymują komplet pięciu ofert od wykonawców. Piszę, bo istnieje duża szansa, że jesteś wśród nich.

Przede wszystkim przepraszam Cię za ten problem na Fixly. Wiem, że utrudnia Twoją pracę. Ty inwestujesz swój czas w działalność na Fixly, a produkt, który od nas otrzymujesz działa poniżej Twoich oczekiwań. Tak nie powinno być. Poniżej kilka słów o tym z czego wynika problem 5/5 i co w związku z tym planujemy zrobić.

W dużych miastach i ich okolicach zarejestrowane są setki, a nawet tysiące wykonawców. Wasze zainteresowanie Fixly okazało się tak duże, że wiele zleceń od naszych użytkowników dostaje od Was komplet 5 ofert w zaledwie kilkanaście sekund. To tak szybko, że niektórzy źródła problemu upatrują w automatycznych odpowiedziach, czyli tzw. botach. I choć to nie one są źródłem zamieszania, to problem wciąż istnieje. Klikasz w powiadomienie, by odpowiedzieć na zapytanie klienta, a po chwili zapytania już nie ma. Z kolei zlecający dostaje najszybsze odpowiedzi, a nie te najlepsze. A nie o to przecież chodzi.

To prawda – użytkownicy Fixly oczekują dość szybkich odpowiedzi na swoje zapytania. Dostarczanie im ofert w stosunkowo krótkim czasie pozostanie dla nas ważne. Nie chcemy jednak, by wysyłanie ofert było wyścigiem. Zależy nam, by użytkownicy dostawali oferty od wykonawców doświadczonych, a nie tych, którzy najszybciej odpowiadają. Chcemy, byś na Fixly mógł zarabiać dobre pieniądze, a nie musiał walczyć o możliwość wysłania oferty w ciągu kilkunastu sekund.

W lutym wprowadzimy pierwsze rozwiązania, które ograniczą szybką niedostępność zleceń. Jestem przekonany, że w dużym stopniu rozwiąże to problem znikających zapytań. Zespół Fixly będzie na bieżąco sprawdzać jak szybko poprawia się sytuacja, a ja dam Ci znać o postępach. Wiedz też, że wkładamy bardzo dużo pracy w to, by na Fixly trafiało jeszcze więcej użytkowników, którzy dodawać będą nowe zapytania. Tak, by zleceń do podziału pomiędzy Ciebie i innych dobrych fachowców na Fixly było więcej, niż do tej pory. Liczba dodanych zapytań szybko rośnie, a w kolejnych miesiącach rosnąć będzie nadal.

Dziękuję za Twoją cierpliwość. Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy uwagi, skontaktuj się z nami na kontakt@fixly.pl. Chcę, żebyś wiedział, że zdajemy sobie sprawę z problemu, wiemy z czego wynika i robimy wszystko, by jak najszybciej naprawić to, co teraz nie działa.

Jacek Kaczmarek
Zespół Obsługi Użytkownika
fixly.pl