Zmiana w serwisie: lokalizacja i obszar wykonywania usług

Dotychczas miejsce pracy można było oznaczyć na Fixly w jeden sposób: podając lokalizację swoją lub swojej firmy i liczbę kilometrów, jaką wykonawca był gotowy przebyć do klienta. Ponieważ pojawiły się głosy, że nie spełnia to Waszych oczekiwań – zmieniliśmy tę funkcję.

Po otrzymaniu uwag dotyczących tej funkcjonalności, zmieniliśmy logikę ustawiania obszaru, w jakim wykonawca świadczy usługi. Do dyspozycji macie więc dwie cechy:

  • – lokalizacja (którą definiuje się w ustawieniach profilu) oznacza siedzibę wykonawcy i/lub jego firmy
  • – obszar wykonywania usług (który ustawia się w zakładce Lokalizacja) to z kolei obszar, w jakim wykonawca chętny jest świadczyć usługi
Co to oznacza?

Przede wszystkim oddzielenie lokalizacji od obszaru wykonywania usług pozwoli Ci lepiej zarządzać spływającymi zapytaniami. Będziesz mógł dokładniej ustawić z jakiego obszaru zlecenia chcesz dostawać. Jeśli interesują Cię np. tylko miasta znajdujące się po wschodniej stronie Poznania (jak na załączonym obrazku) – mozesz zaznaczyć wyłącznie ten obszar i dostawać wyłącznie te zapytania. Wcześniej w podobnej sytuacji dostawałbyś zapytania z obszaru np. 40 km od Poznania (w każdą stronę).

Jak to zrobić?
  1. Zaloguj się na Fixly.
  2. Wejdź w zakładkę Ustawienia.
  3. W panelu po lewej stronie wybierz zakładkę Lokalizacja.
  4. Pinezka, którą widzisz na mapie oznacza Twoją siedzibę (możesz zmienić jej miejsce wchodząc w Ustawieniach w zakładkę Profil), a niebieskie koło, które możesz dowolnie przesunąć to Twój obszar wykonywania usług, czyli obszar z którego chcesz dostawać zapytania od klientów i gdzie realizujesz zlecenia.

Ciągle się zmieniamy, dlatego Twoje uwagi są dla nas niezwykle cenne. Jeśli chciałbyś się nimi podzielić napisz do nas maila na adres: kontakt@fixly.pl 🙂