Zmiana w serwisie: koniec z nieaktualnymi zapytaniami
Tworzymy Fixly z myślą o tym, żeby dostarczać Wam jak najwięcej zleceń, ale zależy nam też, żeby serwis był szybki i prosty w obsłudze. W związku z tym wdrożyliśmy kilka zmian w panelu Moje Fixly.
Zgodnie z Waszymi sugestiami w zakładce DOSTĘPNE ZAPYTANIA nie będą się już wyświetlać zapytania, które otrzymały maksymalną liczbę ofert. Ułatwi to wyszukiwanie interesujących zleceń i nawigację w panelu Moje Fixly. Przyspieszy też sam proces przeglądania dostępnych zapytań – zobaczysz tylko te, na które możesz odpowiedzieć.
Zgłaszaliście nam także, że w zakładce DOSTĘPNE ZAPYTANIA widzicie zapytania dodane kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy wcześniej. Najczęściej były to zapytania nieaktualne, których użytkownicy nie odwołali, lub po prostu zapomnieli ocenić wykonawcę, który zajął się ich sprawą wcześniej. Dlatego od dziś nowe zapytanie jest aktywne przez 24 godziny. Co to znaczy? Wykonawcy mają 1 dzień, żeby wysłać swoją ofertę do zlecającego. Po tym czasie zapytanie przestanie być widoczne w DOSTĘPNYCH ZAPYTANIACH, a korespondencję z użytkownikiem będą mogli prowadzić tylko ci wykonawcy, którzy wysłali mu ofertę w dostępnym czasie. Klienci liczą na sprawne zebranie ofert, więc dzięki wprowadzeniu 24-godzinnego limitu unikniesz wysyłania ofert osobom niezainteresowanym już Twoimi usługami. Dzięki temu do realizacji zlecenia będzie mogło dojść szybciej.
Nowe powiadomienia dla użytkowników
Zmiany w panelu wykonawcy powiązaliśmy z wprowadzeniem szeregu nowych powiadomień dla klientów. Wierzymy, że w ten sposób uda się zwiększyć ich zaangażowanie na Fixly. Chcemy, żeby odpisywali na Wasze oferty, zlecali Wam wykonanie usług i oceniali Waszą pracę. Jeśli masz pomysły jak możemy to jeszcze usprawnić – napisz do nas na kontakt@fixly.pl – w końcu tworzymy to narzędzie dla Ciebie.
Boisz się, że przegapisz najciekawsze zlecenia? Jeśli chcesz mieć kontrolę nad nowymi zapytaniami – pobierz aplikację mobilną Fixly z Google Play Store –> KLIK!