Nowe funkcjonalności w aplikacji Fixly PRO

Statusy dla zleceń i dodawanie opinii przy pomocy kodu QR – to dwie nowe funkcjonalności, które pojawiły się właśnie na kontach wykonawców. Dowiedz się, jak działają i do czego możesz je wykorzystać. 

Zarządzanie zleceniami na Fixly

W celu ułatwienia zarządzania Twoimi zleceniami na Fixly, wprowadziliśmy statusy. Możesz za ich pomocą oznaczyć, jaki jest aktualny etap realizacji danego zlecenia. Do wyboru masz trzy statusy – “Niepodjęte”, “W trakcie” oraz “Zrobione”. Dostępna jest również opcja filtrowania swoich zleceń na podstawie nadanych im statusów.

Kody QR – szybki sposób na ocenę

Kolejną nowością są kody QR, które ułatwiają zdobycie opinii od zlecającego. Od teraz każde zlecenie na Fixly ma przypisany swój unikalny kod QR. Dzięki niemu możesz szybko uzyskać opinię od klienta na miejscu, zaraz po zrealizowania usługi. Jedyne, czego potrzebujesz to aplikacja Fixly PRO zainstalowana na Twoim smartfonie. Kodu generuje się automatycznie, gdy ustawisz status danego zlecenia na “W trakcie” lub “Zrobione”.

Jak dodać opinię przy użyciu kodu QR

Kiedy spotkasz się z klientem otwórz aplikację Fixly PRO i znajdź właściwe zlecenie. Następnie poproś klienta, aby zeskanował kod QR zlecenia za pomocą aparatu fotograficznego w swoim telefonie (w przypadku niektórych modeli, konieczne może okazać się pobranie aplikacji do skanowania kodów QR). Następnie klient zostanie automatycznie przekierowany na Fixly, gdzie nie pozostanie mu nic innego, jak ocenić Twoje usługi.